FB

Varukorg0

Din varukorg är tom

Produkter
Frakt från49 kr

Frakt

Sökresultat -

Populära sökningar

ram mount
hörlurar
laddare
flätad spiralkabel
armband
airtag
magsafe
brodit
skal
brodit proclip
nomad
powerbank
paperlike
satechi
plånboksfodral
stativ
mikrofon
cricut
iphone 15 pro
airpods pro

Strömkabel

Medföljer strömkabel inklusive stickkontakt?

Gäller Denver BTS-200 Bluetooth-högtalare.

Anders Lye
Anders Lye 2017-12-08 17:28

Nej, väggladdare medföljer inte. Det som medföljer är en USB-kabel för att ladda det inbyggda batteriet.

Daniel på iPhonebutiken 2017-12-11 15:24

Varför lyser inget när man laddar den ? Jag har precis fått hem högtalaren och lagt de på laddning, men det är inget som lyser så att jag kan se att den faktiskt håller på att laddas. Den går inte att starta. Är den helt urladdad so ni så att det tar tid innan något lyser eller vad handlar det om?

lejla
lejla 2018-07-29 01:00

Den bör lysa där det står "Charging" på ovansidan. För att starta högtalaren ska du hålla in power-knappen en stund.
Kontakta oss gärna på support@iphonebutiken.se för fler frågor!

Stina på iPhonebutiken 2018-07-30 09:50

Efter att ha laddat högtalaren sen lördags kväll så går den att starta, men så fort man tar ut den från strömkabeln så stängs den av och det går inte att sätta igång oavsett hur länge jag tycker på powerknappen. Det går bara att starta med strömkabeln i och sätta igång musik via Bluetooth. Vi testade att byta till AUX och la in ett USB där vi har massa låtar (det var bl.a. därför vi valde denna högtalare eftersom den hade aux-ingång samt usb-ingång. Det går inte att spela musik via USB:et heller.

Lejla
Lejla 2018-07-30 10:17

Det låter märkligt. Du kan reklamera produkten via länken: https://www.iphonebutiken.se/returhantering-p225.html

Stina på iPhonebutiken 2018-07-30 12:38

Vad tycker du?



Välj variantVälj variantStäng
Välj variantVälj variantStäng
Lägg till tillbehörLägg till tillbehörStäng
  • 60 dagars öppet köp
  • Snabb kundtjänst
  • Funnits sen 2008
  • 60 dagars öppet köp
  • Snabb kundtjänst